Grease-érzés a Muu Lecheríában

Az Armenia Palermo egyik legnyüzsgőbb tere. Fás parkok és utcák szegélyezik, és az alacsony, legfeljebb kétszintes házak alatt árnyas bárok és kávézók várják a hűsölni vágyókat. Inkább délután és este szoktam ide járni, mikor már nincs hőség, és a fények is kigyúlnak a kerti vendéglőkben. A Muu Lecheríával, magyarul tejivóval is este találkoztam először. Akkor nem keltette fel az érdeklődésemet, mert este valahogy nem kívánom a tejet. Legalábbis a tejivóról nekem az jutott eszembe, hogy ott biztosan tejturmixot lehet szürcsölni, főételnek pedig tejbegríz jár. Egyik vasárnap ebédidőben azonban már nem volt kifogás, és beültünk a Muúba.


Ami először szemet szúrt, az a dekoráció, mely minden szegletével az 50-es évek Amerikáját idézte. Ott bizony fogyott is a tejturmix, talán innen a hely neve, mert több tejtermékkel nem is találkoztam. Volt viszont minden a Grease korszakból a hamburgereken át a különböző tejturmixokon keresztül a tejszínnel megrakott gofry-ig. Az én lazacos-kapros szószos hamburgerem talán kicsit alternatív volt, de a narancsos-banános-maracujás turmixom - kimondaqni is hosszú - jól csúszott hozzá.

Narancsos-maracujás-banános léturmix


Lazacos, kapros-szószos hamburger, hozzá jár a nagy kosár sültkrumpli